Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) που εφαρμόζει η εταιρεία είναι σύμφωνο με όλες τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2015. Με το παρόν σύστημα η Διοίκηση δεσμεύεται για:
- την ικανοποίηση των πελατών της
- την ικανοποίηση των νομικών απαιτήσεων
- την εφαρμογή και συνεχή βελτίωση του ΣΔΠ
- τη συνεχή αναγνώριση των κινδύνων και ευκαιριών
- τη διαχείριση των αλλαγών που επηρεάζουν το ΣΔΠ
Το πεδίο εφαρμογής του ΣΔΠ είναι:
«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»
Στα πλαίσια της ανωτέρω δέσμευσης η εταιρεία έχει καθορίσει τους εξής μετρήσιμους στόχους ποιότητας (quality objectives):
- να έχει τις λιγότερες δυνατές μη συμμορφώσεις (σύστημα, παρεχόμενες υπηρεσίες κλπ.)
- να πετυχαίνει την ικανοποίηση των απαιτήσεων και των αναγκών των πελατών της
Γενικότεροι και διαρκείς στόχοι της πολιτικής μας είναι οι εξής:
- να παρέχουμε εξατομικευμένες συμβουλές και ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες μας
- να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες τους
- να σεβόμαστε τους πελάτες μας ως προς την αξιοπρέπεια και την ιδιωτικότητά τους
- να διασφαλίζουμε την αμεσότητα και ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών/συνεργατών
Για την επίτευξη των ανωτέρω στόχων, η εταιρεία εφαρμόζει ένα ΣΔΠ που συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 9001:2015. Οι στόχοι θα ανασκοπούνται με στόχο τη συνεχή βελτίωση του συστήματος.
Η Διοίκηση δεσμεύεται να παρέχει όλα τα απαιτούμενα υλικά μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό για την επίτευξη των στόχων της. Ολόκληρο το προσωπικό είναι υποχρεωμένο να ακολουθεί τις διαδικασίες και οδηγίες που προκύπτουν από την εφαρμογή του ΣΔΠ.